CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, January 24, 2011

Seharian di Mutiara Island

Salam semua..kali nie aku nak kongsi saat-saat manis aku bersama kawan2 tersayang..sayang sesangat k.. aku bersyukur sangat dapat kengkawan seperti mereka..syukur Alhamdulillah.. Sepanjang persahabatan selama lebih kurang 2 tahun lebih di Unimap nie , banyak kenangan yang telah terbina bersama~~pahit manis kami harungi bersama.. kini dah last sem,, tinggal lagi beberapa bulan jea lagi dah nak tamat pengajian..aku harap kami berpeluang membina banyak lagi sweet memory yg xdapat dilupakan sebelum masing2 membawa haluan masing2.. aku sayang sgt2 kt korang semua.. Hujung minggu aritu aku rasa best sgt, seharian jln2 kat Penang.. nanti klu ade peluang lagi kita pi ronda2 lg kt tempat lain pulak k.. (^__^)

pic nie yang paling aku suka..














0 comments:

Post a Comment